onsdag 27 januari 2010

Slut på sovmornar.

Då var det absolut slut på sovmornar till 10-tiden. Ska börja jobba 75% nu i februari för att med förhoppningsvis komma igen till 100% i mars. Det är i alla fall min plan. Hoppas att den håller och min axel med för den delen. Börjar dock veckan med en liten sovmorron.

Dom sista dagarna den här veckan gör som jag vill. Slut på promenader i dagsljus, nattsutt på TV, filmtittning på dagtid då man har tid.

Har i dag bakat bullar och gått en sväng i det värsta snöandet som slutade när jag kom hem. Kommer att sakna den här tiden lite då man gör vad man vill, när man vill om man vill göra något. Men det är skönt också att vara tillbaka på jobbet.

Har inte träffat så mycket folk de sista året, utan levt i min lilla värld utan baciller. Så nu har jag åkte på förkylning då man åter träffar en massa folk igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar