onsdag 10 februari 2010

Blää

Dagen började med att jag försov mig och kom 5 minuter innan vi öppnar. Jag HATAR att komma så sent till jobbet. En riktigt skitdag på jobbet. Inte allt, men en del saker blev inte bra och jag har inte STENKOLL på läge allt än. Inte än iaf. Det är mycket som man ska veta och ta för givet att det ska jag göra.

Kallt och "långt" att gå från jobbet in till centrum. Väl där så var det dags för synundersökning och det var som jag trodde. Nya glasögon. Fanns inge gott att fika heller på stan, FOREX växlade inte svenska pengar, var in på fel Spa för att boka behandling då P-kortet låg hemma. Trodde jag visste vilket Spa, men tydligen inte. P hämtade mig iaf i tid vilket är ovanligt. Var på MAXI och handlade. Och jag är lycklig lottad som har privatchaufför eller färdtjänst som han säger.

Nu har jag klagat färdigt och nu hägrar duschen och därefter en kopp med gott the och munk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar