tisdag 18 januari 2011

Några veckor in på de nya året.

Så har det då gott några veckor in på de nya året. Börjat jobba igen efter sjukskrivningen och givetvis så åkte jag på en dunderförkylning. Det blir väl lätt så när man inte har träffat folk på flera månader. Hann i alla fall jobba en!hel vecka innan förkylningen. De konstiga är att jag kände ingenting av att den fanns där. Troligen så bröt den ut ordentligt då jag var och tränade både torsdag och fredag.

Kanon väder i dag. Ca -6 grader och sol fr klarblå himmel. Kan de bli bättre?

Något som jag och min familj (hoppas jag) kommer att sakna nu när jag börjat jobba igen är att man inte alltid hinner laga maten från scratch. Alltså ända från början. Så nu blir det väl till att ha storkok på helgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar