lördag 22 augusti 2009

Kapad

Nu har det hänt även mig, det som bara händer andra och inte mig. Mitt köpkort har blivit "kapat" på nätet och det har handlats i både Canada och USA. Som tur är i detta sammanhang är att det "bara" var ett kort som jag handlar med på nätet så det fanns inga pengar! att hämta. På sin höjd 20kr. Så långläsa på dom som stal mitt kortnr.

Till Er alla som handlar med Era "lönekontos kort". Skaffa ett speciellt nätköpskort och för över endast den summan Ni handlar för.

2 kommentarer:

  1. Oj! Nu känner jag mig dum, men hur går det till? Kan det hända på vilken köp-sida som helst? Jag som handlar med kort rätt ofta... :-S

    SvaraRadera
  2. De tror jag. C handlade ifs från England och jag har även kryptering/signera av mina kortköp via nätet.
    Ingen aning om hur det har gått till. Ringde en från banken i går(fredag kl 19,00) och berättade de hela.

    SvaraRadera