måndag 7 september 2009

Tänkvärt.

Jag har följt några blogg(ar) ett tag som heter "Ett djupt sår" & "Lisa med Familj". Bloggen "Ett djupt sår" har en kvinna skrivit om hur hennes dotter har blivit utsatt för övergrepp av sin far. Den andra blev "lite" mer personlig med bröllop, barnafödande mm. Men nu visade de sig att det hela var påhittat. Efter ett tag skev hon att hon skulle låsa bloggarna och göra en ny som man skulle få inbjudan till. Där hon skulle bli ännu mera personlig. En danska som hamnat på fel sida gränsen som hon skrev i den låsta bloggen.

Hur i hela friden kan man bara hitta på en sådan sak om övergrepp på sina barn. Sätter man då inte allt i gungnig och kommer framtida barn att bli trodda? (vilket jag hoppas) efter en sån sak. Hon skrev trovärdigt med allt från rättegång mm. Kan tillägga att det inte bara är jag som blivit lurad, utan även hennes "bästis" Chrissie" som nu har brutit kontakten med "Lisa" som hon kanske inte ens heter.

Utdrag från bloggen "Singelpappan".
Det är många som frågat mig hur jag vet att Lisa
(ett djupt sår) är FEJK! Hon gick från att vara djupt sårad till atyt skulla gifta sig,
köpt gård och var gravid på mindre än en månad!
det är inte bara detta utan även en MASSA andra saker
som bara inte stämmer!!!

1 kommentar:

  1. men gud är det sant?? Den har jag oxå läst o tyckt det varit hemsk o kännt för familjen liksom o så är det påhittat?? Vad är det för en människa??!!! usch

    SvaraRadera