tisdag 2 mars 2010

Senil-dementa klubben har möte.

Tänk att man kan vara så tankspridd. Parkerade i dag på ett av Ö-sunds parkeringshus där man betalar på de plan man parkerar på. Inget problem egentligen, problemet kommer senare när man ska åka, om man som jag betalar med kort, så ska man dra samma kort när man åker som när man kom. Har parkerat där hur många gånger som helst och allt har fungerat perfekt tills idag. Åker hissen upp och sätter mig i bilen, kör iväg och kommer på efter ett tag att f-n jag har glömt att betala när jag åkte. F-n hur gör jag nu? Skiter i de eller vänder och kör upp på plan 5 och betalar? Givetvis vänder jag, kör upp på plan 5 och betalar.

Upp till Lillänge och hittar boken jag vill ha på bokrean, och ja de följde även med ännu en kokbok. Kunde bara inte låta bli för jag har ju INGA kokböcker sedan tidigare. Tror att den här är lika bra som alla andra jag har. "Bröd för alla sinnen" är boken som fick följa med hem.

En annan ska som jag har gjort i dag och jag känner mig som en helt ny människa. Efter jobbet i dag var jag på Spaklinken och fick en helt underbar Spamassage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar